There were 1,344 press releases posted in the last 24 hours and 398,450 in the last 365 days.

סקוורטולק - החברה המובילה בישראל לעולמות הקול סנטר - משיקה אינטגרציה חלקה עם מאגר "אל תתקשר אליי" הממשלתי

הפיצ'ר החדש המאפשר עמידה בחוק הישראלי להגנת הצרכן

שיתפנו פעולה עם המאגר הממשלתי על מנת לספק ללקוחות שלנו התממשקות אוטומטית שלא רק תעזור להם לעמוד בדרישות המעודכנות של החוק, אלא גם תוביל ליעילות חיוג משופרת”
— אלי רובין, מנכ"ל סקוורטולק

ירושלים, ישראל, January 2, 2023 /EINPresswire.com/ -- במסגרת עדכון החוק להגנת הצרכן והוספת מאגר "אל תתקשר אליי", חברת סקוורטולק המספקת פתרונות טלפוניה בענן, פיתחה עבור לקוחותיה את הפתרון שיסייע להם לעמוד בדרישות החדשות ולעזור למוקדים טלפוניים להגן על עצמם מפני תלונות, תביעות וקנסות.

לפי תיקון 61 לחוק הגנת הצרכן, החל מ-01.01.2023 צרכנים שלא מעוניינים שחברות יפנו אליהם בטלפון ויציעו להם הצעות שיווקיות יכולים להירשם למאגר "אל תתקשר אליי". עם הקמתו של המאגר, המופעל על ידי הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן במשרד הכלכלה, מחויבים כל חברה או עסק הפועלים בישראל ומבקשים לפנות ללקוחות פוטנציאליים בטלפון לבדוק תחילה אם המספר אליו מחייגים מופיע במאגר.

פניה ללקוח אשר רשום במאגר מהווה עבירה שעלולה להביא לקנסות כבדים למדי: עד 45 אלף שקלים להפרה, וקנס גבוה פי שלושה למקרה של הפרת צו הפסקה מנהלי שניתן בעקבות מקרים קודמים.

הפתרון המקיף של סקוורטולק מאפשר התממשקות בזמן אמת עם המאגר הממשלתי בעזרת API ובא לידי ביטוי במספר מישורים:

- בדיקה בהעלאה של רשימת לידים
- בדיקת סטטוס לידים מתוך קמפיין, מסטטוס "לא קיים במאגר " לסטטוס "קיים במאגר אל תתקשר אליי"
- בדיקה לילית של כל הלידים הקיימים במערכת מול המאגר הממשלתי
- אופציה נוספת לבדיקה ידנית
- בדיקה בזמן אמת בשיחה ידנית שלא בוצעה על ידי חייגן אוטומטי

אלי רובין, מנכ"ל סקוורטולק: "אינטגרציה זו היא הדרך הטובה ביותר עבור הלקוחות שלנו להימנע מתביעות משפטיות הקשורות למאגר "אל תתקשר אליי". אנחנו עובדים כדי להעניק ללקוחות שלנו כלים ואסטרטגיות התומכים בעמידה בדרישות רגולטוריות. לכן שיתפנו פעולה עם המאגר הממשלתי על מנת לספק ללקוחות שלנו התממשקות אוטומטית שלא רק תעזור להם לעמוד בדרישות המעודכנות של החוק, אלא גם תוביל ליעילות חיוג משופרת".

חשוב להדגיש כי הכלים שמפתחים בחברה נועדו לסייע ולתת שירות למשתמשי המערכת. חברת סקוורטולק ישראל אינה לוקחת אחריות על אכיפת החוק בשום צורה. האחריות המלאה על שמירת החוק מוטלת באופן בלעדי על משתמשי המערכת.


על סקוורטולק
סקוורטולק היא פלטפורמת תקשורת ענן רבת עוצמה המסייעת לעסקים צומחים להגביר את מעורבות הלקוחות על ידי מתן פתרונות גמישים ויעילים לצוותים מבוזרים.
סקוורטולק היא חברת טכנולוגיה רב לאומית הפועלת בישראל ובבולגריה עם כיסוי עולמי ומערך עצום של אינטגרציות ואוטומציות עם הכלים העסקיים הפופולריים ביותר כגון Salesforce CTI, Zoho Phonebridge, Hubspot, Freshworks, Freshdesk, Zendesk, Gong.io, Matchtrade, Slack, Teams, Dynamics CRM, Google Sheets ועוד רבים.

לחצו כאן למידע נוסף על החייגן של סקוורטולק
לחצו כאן למידע נוסף על מאגר "אל תתקשר אליי" הממשלתי

נועם דורוכוב
Squaretalk
+972 50-295-2043
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Facebook
Twitter

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.